Nosztalgia

2012.05.07. 22:23

 Ma elmentem egy pesti konditerembe,gondoltam kipróbálom magam,hogy a régi edzésmódot hogyan bírom.Nagyon érdekes volt,mert kb fél éve hagytam fel a monoton konditermi edzésekkel és tértem át a funkcionálisabb,kreatívabb és mozgalmasabb edzésmódszerekre.A teremben úgy éreztem magam,mint valami kezdő.Alig találtam a helyemet és a legkevésbé sem kötött le a konditermi súlyok emelgetése.

Úgy néz ki,hogy a kettlebell golyó maradandó nyomokat hagyott bennem,de nem azért mert fejbe vertem magam vele.Gondolkodás módban és élményindexben változtatta meg az edzéseimet.Ki gondolná,hogy egy egyszerű vasgolyó élvezetesebb tréningekre képes,mint egy jól felszerelt konditerem...

A bejegyzés trackback címe:

https://thesportblogger.blog.hu/api/trackback/id/tr104495058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zls 2012.05.08. 22:46:21

hálanekem, hálaaa! :D
süti beállítások módosítása